Uppdatering igen

Standard

Ok, var ett tag sedan jag skrev nu. Inte hänt så fasligt mycket.

Tränat på mina pass per vecka. Bland annat tränat Bodycombat 2 veckor i rad nu och klarat det fint. Känt av höft och knä lite men helt ok. Konditionen är inte skitkass trots att det inte varit fokus på det. Kroppen känns relativt stark. I lördags firades det bröllopsdag med lyx och flärd. Började dagen med ett träningspass såklart. Det blev boende på Hotel Renaissance med Sir Winston Churchill Pol Roger champagne och pata negra. Sedan blev det mer champagne på Bastard, god mat och ännu mer vin. Problemet var att jag hade mig lilla svarta och åt bröd. Resultat: svullen mage, tajt klänning = svårt att äta och dricka. Jag blev mätt på ingenting. Så efter ett tag så gick jag upp på rummet och bytte kläder. Sedan gick det lättare. 😉 Dock bytte jag vinglas titt som tätt med maken som ju också fick det mesta av min mat,  så han blev märkbart berusad och proppmätt och fick vallas lite runt kvarteret när middagen var slut. Dagen efter hotellfrukost men åt inte så mycket, dock bröd. På kvällen godis. Och inga 4 bitar. Tyvärr. På måndagen, 2 kg upp och eksem på ögat. Säkert nåt i godis jag inte tål. Gör det hela lättare att undvika. Nu är det onsdag och jag har tappat 1 kg av de två. Så denna veckan räknar jag inte med viktnedgång.
Går in i sista månaden med PT online nu, spurten. Inte hänt så mycket på varken våg eller mått senaste veckorna så känner att nu jävlar. Inget gott (om demonerna håller tyst) förrän den 13:e då vi har julfest och 4 dagars träning ska jag få in. Ska dock på kalas lördag och söndag så vi får ju se. Utmaning. 😉 Jag SKA in i ”smaljeansen” nyår! Amningen måste läggas på hyllan nu också så kroppen släpper lättare på kilo och så att jag kan träna hårdare. Måste ju vara lite försiktig pga relaxinet. Nåja, blicken på målet och bara att köra. Ikväll blir det ben och corepass samt lite TRX övningar jag fått av Elmina. Fredag styrketräning och lördag spinning är det planerat. 🙂

Om bylsihop

Tvåbarnmor och hur vardagen går ihop med träning, mat och bus. Ingen prestige, stora högar med tvätt och det eviga hotet från anfallande dammråttor. Om att ha för mycket saker på för liten yta. Nämnde jag mat? Och träning? Ja då så....

Lämna en kommentar